Aparatul primarului

aparatul primarului

Primarul are in subordinea sa un aparat propriu ce comunica cu locuitorii comunei....

Citeste mai mult

Hotarari CL

hotarari cl

Hotararile CL sunt supuse votarii si se refera la buna functionare a comunitatii...

Citeste mai mult

Documente contabile

documente contabile

Aici va sunt prezentate bugetul, bilantul, rectificarile si alte acte privind banii comunei

Citeste mai mult

Declaratii de avere

declaratie de avere si interese

Aici gasiti declaratiile de avere si interese ale membrilor CL si functionarilor publici...

Citeste mai mult

Contact

contact

Printr-un singur click luati legatura cu noi privind problemele pe care le aveti

Citeste mai mult

BULETIN INFORMATIV

ANUL 2025

ACTELE NORMATIVE CARE REGLEMENTEAZĂ ORGANIZAREA

ŞI FUNCŢIONAREA AUTORITĂŢII SAU INSTITUŢIEI PUBLICE

 Constituția României, care poate fi consultată la adresa:

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/47355

O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, care poate fi consultată la adresa:

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/215925

Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, care poate fi consultată la adresa:

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/31413

Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, care poate fi consultată la adresa:

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/41571

Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale, care poate fi consultată la adresa:

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/73527

Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției, care poate fi consultată la adresa:

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/43323

Legea nr.292/2011 a asistenței sociale, care poate fi consultată la adresa:

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/133913

H.G. nr.797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare și funcționare ale serviciilor publice de asistență socială și a structurii orientative de personal, care poate fi consultată la adresa:

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/194962

Legea nr.334/2002 privind bibliotecile, care poate fi consultată la adresa:

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/154784

O.G. nr.71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, care poate fi consultată la adresa:

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/38235

Legea nr. 350 din 6 iulie 2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul,  care poate fi consultată la adresa:    

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/29453

 

Legea nr. 114 din 11 octombrie 1996 legea locuinței,  care poate fi consultată la adresa:   

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/8601?isFormaDeBaza=True&rep=True

LEGE nr. 554 din 2 decembrie 2004 contenciosului administrativ,  care poate fi consultată la adresa:   

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/224247

Ordonanța nr. 27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor,  care poate fi consultată la adresa: https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/33817

 

Legea Nr. 16 din 2 aprilie 1996 a Arhivelor Naţionale,  care poate fi consultată la adresa:

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/7937

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUŢIILE DEPARTAMENTELOR

AUTORITĂŢII SAU INSTITUŢIEI PUBLICE

 

Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tătărăni, aprobat prin HCL nr.20/11.04.2023, poate fi consultat pe site-ul instituției noastre, la adresa: https://comuna-tatarani.ro organizare/regulament-de-organizare-si-functionare

Organigrama aprobată conform legii aprobat prin HCL nr.7/26.02.2025, poate fi consultat pe site-ul instituției noastre, la adresa: https://comuna-tatarani.ro

Alte regulamente aplicabile la nivelul instituţiei poate fi consultat pe site-ul instituției noastre, la adresa: https://comuna-tatarani.ro

Regulamentul de ordine interioară al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tătărăni, aprobat prin  Dispoziția Primarului nr.238/01.10.2024 modificat și actualizat prin Dispoziția Primarului nr.42/20.03.2025, care poate fi consultat pe site-ul instituției noastre, la adresa: https://comuna-tatarani.ro, secțiunea Dispozițiile autorității executive

Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului Local al Primăriei Comunei Tătărăni, aprobat prin HCL nr. 61/31.10.2024, https://comuna-tatarani.ro, secțiunea HOTĂRÂRI CONSILIUL LOCAL

NUMELE ŞI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA

AUTORITĂŢII SAU A INSTITUŢIEI PUBLICE ŞI ALE

FUNCŢIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA INFORMAŢIILOR

PUBLICE

Primar: Prof Ion GENTIMIR

Tel:0235-48.41.10
Fax:0235-48.40.11

Mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

          This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Viceprimar: Viorel MARIN

Tel:0235-48.41.10
Fax:0235-48.40.11

Mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

          This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Secretar General: Iuliana Mariana IDRICEANU

Tel:0235-48.41.10  0733.672.414
Fax:0235-48.40.11

Mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

          This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Datele referitoare la conducerea instituției pot fi consultate și pe site-ul instituției noastre, la adresa:https://comuna-tatarani.ro

Funcționar responsabil cu difuzarea informațiilor publice: Iuliana Mariana IDRICEANU

Tel:0235-48.41.10  0733.672.414

E-mail pentru transmiterea solicitărilor de informații de interes public: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

COORDONATELE DE CONTACT ALE AUTORITĂŢII SAU

INSTITUŢIEI PUBLICE

Primăria Comunai Tătărăni

Sediu: Strada Principală nr.54, Tătărăni, Județul Vaslui, cod poștal 737525,

CUI 4627321

Telefon: 0235-48.41.10;

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.         This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Compartiment de asistență socială
Adresa:
 Strada Principală nr.54, Tătărăni, Județul Vaslui, Telefon: 0235-48.41.10

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.       This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Adrese utile de e-mail ale compartimentelor funcționale din cadrul aparatului de specialitate al PrimaruluiComunei Tătărăni:

 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.         This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Coordonatele de contact pot fi accesate și pe site-ul instituției noastre, la adresa:https://comuna-tatarani.ro/contact

Program de lucru al Primăriei:

Luni – Joi: 08:00 – 16:30

Vineri: 08:00 – 14:00

Program de lucru cu publicul al Primăriei Comunei Tătărăni în spațiile special amenajate (ghișee, registratură):

Luni – Joi: 09:00 – 16:30

Vineri: 08:00 – 14:00

Program de lucru cu publicul al Compartimentului Stare civilă (primiri acte și eliberări certificate stare civilă):

Luni – Joi: 08:00 – 16:30

Vineri: 08:00 – 14:00

Sâmbătă: 09:00 – 14:00 (pentru decese și casătorii)

Program de lucru cu publicul– Serviciul Impozite și taxe locale

Casierie:  

Luni – Joi: 08:00 – 16:30
Vineri: 08:00 – 14:00

Compartimente:

Luni – Joi: 08:00 – 16:30
Vineri: 08:00 – 14:00

AUDIENŢE

Înscrierea la audiențe se face pe baza unui formular obținut de la Registratura Primăriei sau prin intermediul telefonului 0235/48.41.10.

SURSELE FINANCIARE, BUGETUL ŞI BILANŢUL CONTABIL

Bugetul local pe surse financiare poate fi consultat pe site-ul instituției noastre, la adresa:

https://comuna-tatarani.ro/Monitorul Oficial Local/Documente și Informații Financiare

Bilanțul contabil poate fi consultat pe site-ul instituției noastre, la adresa:

https://comuna-tatarani.ro/Monitorul Oficial Local/Documente și Informații Financiare

Situația plăților (Execuția bugetară)  poate fi consultată pe site-ul instituției noastre, la adresa:

https://comuna-tatarani.ro/Monitorul Oficial Local/Documente și Informații Financiare

PROGRAMELE ŞI STRATEGIILE PROPRII

Planul de integritate pentru Primăria Comunei Tătărăni în vederea implementării Strategiei Naționale Anticorupție          2021-2025, la nivelul Comunei Tătărăni, aprobat prin Dispoziția Primarului nr.88/30 martie 2023, poate fi consultat pe site-ul instituției noastre, la adresa:

https://comuna-tatarani.ro/ SNA

Declarația nr.1514/30.03.2023 privind asumarea Agendei de integritate organizațională în coordonatele Strategiei naționale anticorupție 2021-2025,  poate fi consultat pe site-ul instituției noastre, la adresa:

https://comuna-tatarani.ro/ SNA

   LISTA CUPRINZÂND DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC

Lista cuprinzând informațiile de interes public care se publică din oficiu poate fi consultată pe site-ul instituției noastre, la adresa:

https://comuna-tatarani.ro/Documente publice

LISTA CUPRINZÂND CATEGORIILE DE DOCUMENTE PRODUSE

ŞI/SAU GESTIONATE, POTRIVIT LEGII

Lista cuprinzând documentele de interes public produse și/sau gestionate prin aparatul de specialitate, altele decât cele puse la dispoziție din oficiu și care se comunică în condițiile art.7 din Legea nr.544/2001, precum și lista cuprinzând documentele emise și/sau gestionate prin aparatul de specialitate al Primarului Comunei Tătărăni care se exceptează de la liberul acces la informațiile de interes public, pot fi consultate pe site-ul instituției noastre, la adresa:

https://comuna-tatarani.ro/ SNA

 MODALITĂŢILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITĂŢII SAU A INSTITUŢIEI PUBLICE ÎN SITUAŢIA ÎN CARE PERSOANA SE

CONSIDERĂ VĂTĂMATĂ ÎN PRIVINŢA DREPTULUI DE ACCES LA

INFORMAŢIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE

1. Depunere reclamație administrativă, conform art. 21 din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare:

(1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorități ori instituții publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere și atrage răspunderea disciplinara a celui vinovat.

(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin.(1) se poate depune reclamație la conducătorul autorității sau al instituției publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință de către persoana lezată.

(3) Dacă după cercetarea administrativă reclamația se dovedește întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamației și va conține atât informațiile de interes public solicitate inițial, cât și menționarea sancțiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.

Formularele tip pentru reclamațiile administrative :

Formular reclamație 1 – se va utiliza pentru refuzul solicitării

Formular reclamație 2 – se va utiliza pentru neprimirea răspunsului în termenul legal

Formularele pentru reclamația administrativă pot fi accesate pe site-ul instituției noastre, la adresa:

https://comuna-tatarani.ro, secțiunea Formulare

2. Formularea unei plângeri la secția de contencios administrativ, conform prevederilor art.22 din Legea nr.544/2001, cu modificările și completările ulterioare:

(1) În cazul în care o persoana se considera vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secția de contencios administrativ a tribunalului în a carei raza teritorială domiciliază sau în a carei raza teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.

(2) Instanța poate obliga autoritatea sau instituția publică să furnizeze informațiile de interes public solicitate și să plătească daune morale și/sau patrimoniale.

(3) Hotărârea tribunalului este supusă recursului.

(4) Decizia Curții de apel este definitiva și irevocabilă.

(5) Atât plângerea, cât și recursul se judecă în instanță, în procedură de urgență, și sunt scutite de taxă de timbru.

 

 

 

 

 

PRIMAR,                                                  SECRETAR GENERAL,                            

        Prof. Ion GENTIMIR                                 Iuliana Mariana IDRICEANU                                                                  

Scroll to top